1.5.12

keta aku majuk

yes..keta aku majuk
sebab ko lah setan.
sebab sape lagi
salah keta aku lak?
die kaler kelabu kot..bukan kaler merah
ko ade nampak mende bercahaya kat atas pale die
da tuh? 
mane nk tau ko kate? ko datang dari mana ne? misai tebal ala pak pandir
rambut kerinting ala serabai
hidung mancung pemimpin hamas
asal ko putih cam mat salleh??
mat salleh ane? mat salleh yg ko selalu nampak kt KLCC amek gamba tuh
ko nk mengaku ke tak? ko salah kan?
ko masih lagi tanak mengaku ko rabun malam? ke rabun pagi?
fine lah...
aku bgtau...


keta aku bukan teksi..jadahnye ko tahan dari jauh
pastu da dekat ko buat signal tangan sori
terguris hati mak tau..mak sensitip


**kejadian malam minggu itu hari


sekian....

2 comments:

  1. mesti lu ada niat nak tukar kereta lain ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne ader doh..diskusi ader ah..tp niat lom laie..bahahaha

      Delete

Love me.hate me.write me.