20.4.12

dialog budak kecik ini

sedanglah duduk minum teh tarik di satu tempat yg tak baper indah
hujan lak tuh..sejuk seram sempoi 
menghirup teh tarik dengan perlahan supaya lidah digunakan secara maksimum


dtg pulak seorang gadis kenit..ok bukan gadis..budak kecik, cerah,stok copy carbon muke mak die
duk sbelah aku bukak buku barbie princess die
bace ntah hape..tunjuk makanan dalam tuh.
yah..chicken chop bagai---da penah makan la dek non


ok..maka berjalan-jalan la budak kecik ini sekeliling meja. ntah ape buat tataw la pulak
aku pon leh tahan pening ne
aku ngan budak kecik selalu je kamcing..ngan budak kecik ne aura kebencian macam da terpahat


ini menakutkan..makcik kan lemah lembut orangnye **muntah**
kembali ke kes budak kecik ne tadi


semasa mak bapaknya mahu pulang dan bersalaman mesra ngan budak kecik nee


tetibe die ckp....kakak...*pause* dalam pale otak aku ne da terbayang dah kot kalo die mencarut aku cubit je kekuat..


"rambut kakak ne serabai la".. berdekah satu meja -- mase untuk balas pulak


"bukan serabai lah..kerinting"--sambil mengibas rambut ini..


mak die yg dengar terus ckp kat die..ahahaha//sorrylah..aku yg ckp kt dier tadi..tak sedar rambut die kerinting jugak sambil membelai rambut budak kecik itu dengan penuh manje kaver malu.


aku senyum terpaksa


kot budak kecik ne aku ajar bahasa lucah darjah lima. mau terus g oxford sebab genius.


hahahaha..main2 kan...budak kecik ne tak paham serabai tu ape. abaikan..


sekarang ne aku nk cili mulut mak die lak..esok aku ajar anak ko bahasa ibunda lucah durjana













1 comment:

  1. hahahaha style la budak tu chare dowh.
    gelak sekali lagi boleh? hahahahaha

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.