4.10.11

drama kucing aku sekor ne

ok...aku sedar blog aku semakin pudar keceriaan makian didalamnye..


mungkin filter belom tamat tempoh


haa..citer pasal kucing aku name kelabu...


sedang aku lepak2 mengadap tv sebab tiada mende produktif untuk dilakukan


dtgla kucing aku nama koko melepak atas peha...


si bubu di sebelah..menjeling dengan pandangan cemburu tahap dewa


siap rolling eyes lagi..wahhhh..ini suda lebey..sape suro ko tamo dtg bile aku panggil..kan..hado?


sesudah itu die terbungkangla tido ala2 stail memanjangkan kaki 


si bubu yang masih jeles tuh..tukar tilam nk tido lak


eleeehhh..pang kang


batuk aku masih lagi belum tahap kene tukar paru2..


so kuat boleh menggegarkan umah flat yg aku duk skunk...


si bubu menggeliat pusing tempat lain sambil berbunyi ala2 suh aku diam


cam hampeh ko ne...perasaan dengki aku datang merasuk..


aku mula la tolak die sikit2 sampai die tergolek kat lantai..


die pandang aku, jeling, naik balik tilam then tido


tiade perasaan punye meow..lempang lelaju kang...


maka dengan itu perangai bubu ne da macam perangai manusia..tapi ader pernah dier percaya die adalah anjing..hahahha


sekian..

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.