29.9.11

ini hari dalam sejarah

ini hari dalam sejarah


tembok aku di tampal akan coretan ideologi seorang mamat tempatan


hahahah..aku ok je..idea ko..so aku baca


tapi bile title ko ala2 keagamaan tulisan tipikal bahasa melayu


ayat kasar kurang berkias


aku padam terus coretan ko sebab ia tiada kaitan dengan aku


headline mamat ini pon sindir tak pikir orang so..aku tak kisah le ko sindir aku ke..agama aku ke aku masih boleh meletakkan nama aku sekali dengan komen atau kutuk ko nye blog atau report atau apa2 la yg aku rasa  perlu dilakukan ketika itu.


sebab ko kene paham action & reaction


tapi tulisan sindiran ko ne..asasnye akal ke hati ko?


sebab aku masih lagi berpegang pada bahasa sindir kias tangan di bahu dan mata tengok ke atas.


bahahhaha...anyways


semoga cemerlang ngan blog kamu tu..aku akan melawat lagi bila masa tulisan ko ader relevan ngan akal aku


sekian....

2 comments:

Love me.hate me.write me.