4.10.11

terlalu cantek untuk tak nampak

ye..makian dengan diselangi carutan hasutan saitan


alaaaaa...malas ckp ngan minah complicated ne..


arakian satu hari akhiran sebuah bulan


aku dtg ke opis dengan batuk kahak menebal 9cm


aku nampakla minah ne sedang berfikir mengadap siling 


mampos ko ah..bukan ade kene mengena ngan aku pon


dan setelah aku kuar lunch...selang beberapa minit..bos aku mesej tanye ape pasal ko tak masuk kije


aah...aku balas ckp aku kuar lunch 


die ckp asal org kat opis ckp ko tak masuk g..madah jadah haram 


aku da nk mengamuk la ne...cranky tak pasal


vavi...


lepas aku tau sape dalang tu..upenye minah mengadap siling


aku tanye terus ah..lepas die ckp..ade orang call tanye pasal aku..die terus ckp..sorry aku maybe salah sebab aku tak nampak ko masuk tadi..


ye aku tau aku cantek habes sampai ko tak nampak aku masuk..padehal kawan lain siap jerit name aku lagi..siap ajak g lunch..at least aku tau ko bute..skunk aku tau ko pekak..


bodo


sempat lagi tanye..apesal ader orang marah ko ke?
aku da malas nk ckp byk nasib aku tak baling kasut kat muke ko


aku ckp ah..tak pasal aku kene sound ngan bos aku..aku bukan suh ko bekap aku tapi minda ko yang komplikasi macam gampang tu at least ckpla entah tak tau kan senang


ko ne da la annoying babi..sesuke hati nk tutup radio agak2 kalau semak..mengamuk tak tentu pasal


yes i am bitching about u..ko bace ah blog aku kot ko terasa mang padan la siak


ok..marah da habes..


sekian ( menulis dengan satu napas..ko hado?hahahha)

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.