22.9.11

it's frightening tau..tangan ke dada dan mata ke atas

menyambut kedatang mok yang lagi bersemangat untuk memulakan sesi pekerjaan


takdela nk jenjalan sangat sebab hujan suram sejuk


sampai je dirumah dan membuka pintu,


abang dan adik keluar menerjah alam koridor..katenye nk main dekat pasu2 bunga makcik sebelah


abang ne agak liar..dengar je bunyik orang bukak pintu menyebok nk tau mende ape


die dengar dkt2 ngan pasu tu ade org bukak pintu, so die terjah laaaa


ahhh...**#$&*%^&#($@()#@(#*#


kedengaran anty cina mencarut---sambil keluar kedepan 


*ko perembat die ye..nk kene ne* dukungla si abang kot nk meredakan trumanya itu..


senyap je..haaa..takot..


anty itu mule berbicara..waaahhhh ...so frightening you know.tangan di dada dan mate menjurus ke arah aku..tanye anty tu lg...u always let him outside here ah? 


aku dengan selambe ckp tak la..die baru keluar harini selalu duduk rumah je..


oh....frightening you know..


aku rase die nk ckp terkejut..nk frightening nape..macam la abang ne ade kuku besi kan..sambil mengusap kepala dan membawa ia masuk..


alamak..adik ane??


......sekian.........


*aku ngah cite pasal kucing kan..hahahhaha

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.