19.5.11

aktiviti petang-petang gini

selain daripada ko menahan mengantuk mengadap lappy ko yang da nk crash ditelan zaman ne
ko juga membuat secawan milo
menyapu jam di roti selain selak2 tin kat pantry kot ade biskut sebarang dua
dan bukan itu sahaja..
ko jenuhla pikir balik ne nk masak apa
kene kemas rumah g mak nk datang sok
dan bila ko rase keje ko da selesai
sebenarnya satu hape pon tak jalan lagi
ko pikir esok nk buat ape lak
oh...esok mak aku datang
cerita ape lak aku nk kongsi ngan mak ne


petang2 gini la ko g kacau kenkawan ko
post mende bukan2 kat wall
buat citer tipu
kutuk dalam segala sudut
harap2 masa akan berlalu dengan cepat dan semua orang balik dengan happy


tapi tuh aktiviti sampingan je
aktiviti sebenar ko..aku sebenarnya..main taip2 kat blog
aku da cukup takde mase tuk sume
takyah la aku lupe segala mende
hahahahhahaha


petang2 gini la aku rindu ngan cinta hati
kot2 kalau boleh keluar dating tepi laut
main tomb raider memalam
dating tepi jalan, kat workshop dan sebagainya


hmmm...aktiviti petang2 ne...

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.