17.5.11

kehidupan pekerjaan

setelah aku muntah hijau tengok blog page under construction
harini aku terkinja-kinja stail george of the jungle
aku tgk citer tuh kat tv2 tadi
wahhahhahahahahahhaha


okes..update kehidupan yg busy cam shial ne selama 2 minggu


events--events--and more events--
nk kate aku kagum ngan pencapaian diri sendiri
aku lagi kagum ngan kesabaran laki aku tengok aku da cam delivery guy
love u baby jack o skull
bahaha--tido tak cukup..makan tak cukup..memanja tak cukup..adoi


maka adik aku yg lagi sorang tuh dapat praktikal kat korea
ko hado? soalan tuk diri sendiri


pegi kat sane tau2 submit application pagi je
pastu proses pada esok hari
pe hal kalau aku submit petang, ko proses esok gak kan
cibai..bukan nk letak kat dlm website ko, letak kat guard house depan embassy ko
memang bagi aku bazir masa


pastu dokumen tak cukup. mase adik aku kol, ko takder kate pon
ye..memang sengaja nk susahkan orang kan..fak up


yang penting, opis aku takder elektrik sebab construction work
hahahhaha..sudahnye opis tak bukak sebab takleh nk buat ape keje pon
stail
pashtu duk umah keje.membersihkan apa patut dan segala le..


gile duit aku skunk ne woi
hahahahahahhahha


update da kot
esok aku wat citer lain lak
boring tak aku nye entry straight forward


huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.