20.5.11

setinggan rio d janero

dalam banyak2 pempuan
ko pilih die
nape?
sebab die blonde? rambut die ade highlight? hidung mancung?


die duduk setinggan...ko tau kalau die duk setinggan tuh maksudnya ape?
die gangster la ngek
kot laki dier jual orang..tak ko kene jual nanti?


ha tu lah..aku cakap ko tanak dengar
aku nampak die pegang pistol arituh ah
kot die tembak ko cane


ko konfiden je die takkan bunuh ko kan?
ko da lari macam nak mati
kene kejar ngan sume orang
ko nk sembunyi mane skunk ne?
jepun? texas?


cukupla..kot kalau die nak kat ko pon sebab keta ko je tak?
itu pun kalau ko tak kalah la semalam
ko takyah tengok die camtuh sangat


nk jugak awek setinggan tuh kan
hish ko ne
(lagak sambil buat muke langsi kepada DOM)


tunduk--dia jerit
dan kedengaran bunyi peluru atas pale aku
walau weh....


bile aku bukak mata


aku kat kl rupenyer..umah batu 


penangan tengok Fast & Furious 5


haish.



No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.