4.10.10

selamat setahun menaip kisah hidup

ohoooooooiiiii.. (style lagu cek mek molek k)

barulah perasan yang aku da pon setahun lebey menaip sebarang benda yang merapik merapu dan fakta hati kat blog apekah ini.

layout pertama yang semacam ok kerana mengikut template internet jer kepada template yang aku tahu cemane nak bikin sendiri kepada template yang aku rase malas sangat nk alter..aku pilih yang sekarang...
ayat yang bunga2, semak kepala bile bace kepada ayat direct to the heart kerana point makian yang semacam hebat

gara2 manusia yang kreatip inovatip dan sensitip lagi cumey..ye aku ckp pasal budak yang suker tepuk dahi ne..inspirasi?..more likely follower je..hahaha

dan manusia yang sanggup baca satu2 blog giler tak paham aku ner..dier brader2..katenyer le..tataw dier hati pelangi jer..hahahhahahaha
stok ader cerita bersiri lagi..siap lawan ngan orang sebelah kan..hahahha...style hape la ne

dan makin lama aku da jarang menulis...apa mungkin hidup aku sudah kurang seri..stok hidup tak tentu hala..hutang keliling pinggang, loser ngan pakwe2 hensem dan hati yang macam lalang.

selamat ulang tahun aku dan blog ku apekah pulak tahun depan aku akan buat cerita semangat hangat2 muffin jer..haaaaaaaaaaaaa


2 comments:

  1. cewahh..dah setahun ke?bile nak buat kenduri doa selamat?

    ReplyDelete
  2. hahahahha..bile da 10 taun..ngeeeeeeeee

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.