6.10.10

hati lalang main layang2

ding..ding..ding..

bunyik dah loceng tuh
loceng hati
da sampai mase ke ko kene bangun
bukan ko arituh aku masukkan dalam time capsule
macam lame lagi jer kan

ok..mungkin ader kesilapan teknikal yg dibuat oleh cupid
atau karma sengaja mencuit aku
demm ko..

aku penat gam kan balik pastu cecantek aku masukkan dalam kapsul

gara2 panahan cupid yg expired.

aku lak jadi mangsa...dier pun jadi mangsa
sumer ah jadi mangsa

dan mantera be careful what u wish for dalam versi lelaguan tersangatla mkn dalam

dalam usaha2 menjejak chenta yang hilang..dier rupernyer da masuk hospital mental gara2 trauma melampau

tunggu sampai baik le jawabnye...

1 comment:

  1. saya syak tahun ni memang malang buat semua benda..utk saye jugak..sigh..

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.