1.10.10

dating atas janji

sambungan dating ke?


aku terdengar lagu poco-poco bermain hebat dalam pale otak aku
sambil2 membayangkan maid aku menggelekkan bontot 360 darjah celcius ke kanan dan kenyit mate
alamak--geli


aku buka mata dan aku ada atas katil empuk ku dan sedikit peta atas bantal
eheeeeee


eh..bukan mangkuk tadi masuk umah pastu suwo aku siap sedia nk gi dating ker?
dress putih dan topi tuh tadi mane?


hmmm..itik aku ader jer dalam kolah tuh..


neng....jerit aku


ye bu...


tadi ade orang dtg rumah tak? pagi2?


dier menggeleng hebat


aku musykil dan pelik sebagaimana kejadian tadi seperti sangat real..
aku tgk jam dan baru kol 10 pagi..bangun dan menguap hebat
pengsan kerana bau mulut yang tidak mengancam jiwa


masuk ke kamar mandi dan belek muka dalam cermin lama2..bacakan mantera snow white sekejap
ok..tiada apa yg berlaku


selesai itu..turun dan bau makanan yg sangat harum


bu..jemput makan..saya mau poco-poco lagi bisa bu?


hahahaha..kau karaoke la sekali..(terus die pegi bukak set karaoke aku)


malas layan..ku ratah2 je paha enak ko tuh, jilat-jilat tulang semuanya


huh..kenyang..setelah basuh baju ku keluar lepak di buaian depan umah
aku nampak dier..dier..anak tuan mase depan tuh. sedang lepak atas motor depan umah


aku terus text dier "kater nk g dating pepagi, manekah?"
ku nampak dier tgk hp..pastu tgk aku..dan terus belah masuk dalam rumah


errrr......aku salah send kat orang ker dier ne takde signal perikemanusiaan?


OIIII kamu!!! jerit aku sambil kaver dengan jiran tetangga..


dier tgk aku dpd jendela pastu dier masuk balik


wa hangen neh...ok mengapakah aku berperasaan demikian..
hangen betol lah...


aku tak puas hati..tapi aku cool dan jelitawan jadi aku main buai lagi sambil nyanyi lagu pohon beringin


tetiba aku hp aku berbunyik....


bersambung.........................

2 comments:

  1. kahkahkah..saya syak anak tuan rumah tu suka kt neng anda sebenarnya..

    ReplyDelete
  2. hahahahhahahha.....anda silap tafsir..tunggu jerrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.