27.9.10

pelan jalan ke hati dia--episod persimpangan dilema

(sambungan episod jalan kembali)


selama mana dier nak sangat jumper aku tuh (refer episod lepas)

aku dah pon pikir panjang...jumper jer..kes nk kene maki mungkin
jadi aku dengan muker seposen dan hati kental menggagah kan jugak bangun pagi menyanyi riang untuk jumper die ne
di tangan dah tersedia segala nota2 penting kot aku kene bidas balik..point kukuh tuh da der
dan aku mula melangkah...
tersampai di satu jalan di persimpangan jalan dilema aku terpaksa la mencari arah ke dia yang cam biskut banyak chip tuh...aik..bukan aku da tau ke jalan ne..takkan men sesat2 lagi kot--

atoiii

eh..kiri ke kanan..sedang aku mengong tuh ade pulak orang asing yang tanye--are u lost?
aku tgk dier atas bawah dan cuba bandingkan kesengalan orang malaysia hilang di bumi sendiri dan kehebatan dier menghafal jalan.
hi miss, are u lost? need any help?
sambil senyum dan bukak tingkap keta hummer dier..

--ini bukan citer a-team kan--

bersambung.........


2 comments:

Love me.hate me.write me.