19.9.10

anak tidak rasmi

petang yang indah biler event berjalan lancar
dan aku masih lagi kene tuning mase supaya ia sama dengan khatulistiwa
aku di alaska mungkin
ah biarkan


event yang melibatkan para pelajar yang kiut miut--degil dan comel lote memakai pakaian tradisi sambil memegang tanglung bukan selalu menjadi--nasib baik tanglung tu tak terbakar


aderla dua orang beradik ner..lepak ngan maknya kat luar mase wat registration
dengan sempoi makan roti sambil duk kat main entrance si sebuah pasaraya terkenal di subang
aku tidak perasan dan takde pon niat hendak imaginasi ruper mini me aku dimasa kemudian hari


sedang aku sibuk menulis jumlah segala student
dan saat itulah sahabat menunjuk kearah dier dan kater---eisz--anak ko tuh
ahaaaaaaaaaaa.....


hanya kerana si adik mempunyai rambut kerinting hebat ala2 amy search di waktu tak baper muda dulu dan kecomelan dia memakai baju melayu dan songkok 
setelah itu jauh la perbincangan tentang dimana anak aku satu hari nanti akan mempunyai rambut aku tak kisah le aper jantina
kot la bapak dier rambut lurus--ikut je la genetik dier kan
senang aku takyah nk kuar modal banyak tuk jaga dier dan rambut dier lagi
serum nyer lah--curler nyer lah--


mane tau juga kot kalo ikut genetik aku-mesti aku buat komen nape ko ikut rambut aku sibuk jer ko ne
ahaaaaaaaaa..pastu dier menjawab ikut genetik aku gak
ok imaginasi aku terhenti disitu


bunyi tongtongciang lion dance ne buat aku pening
happy meal aku dan mcchicken aku memanggil
stok seruan terakhir buat perut keroncong dan senggugut menggila


aku rugi sebab satu jer -- aku tak amek gambar ngan dier
demm

3 comments:

Love me.hate me.write me.