30.6.10

mulut longkang dan harapan

nota pendek untuk harapan..masuk entri ne..da bape banyak nota pendek aku ader..hhahahaha


ok FOKUS!!!


bila aku mahukan sesuatu adalah lebih baik untuk aku tidak berkata apa2..kerana trend mulut longkang aku akibat khianat dengan ketebalan dompet sekitar bulan lepas telah pon menerima akibat


dasat yer..sampai nak berkata - kata balik mengambil masa 9 saat untuk setiap perkataan


aku bajet jejaka alam maya sedang pecah otak untuk paham entri -- i loike


yer ini sumer akibat bercakap dan berharap sesuatu benda akan berlaku atau mahu melakukan sesuatu perkara...semua itu hanya akan menjadi debu (teringat lagu salem--demm)


untuk semua perkara yang berlaku di sekitar diri sendiri -- aku tak dapat tempias nasib baiknya


mungkin ada hikmah nasib baik itu tidak akan melekat -- dan aku hanya akan terus emo -- aku tidak suka


omputih kater -- i learned it the hard way dan aku telah di beri amaran -- be careful what u wish for


aku dah careful habes da ner..dan lepas ne aku takkan cakap ape yang aku nak...(ini tidak termaktub dalam kamus lelaki yer..mereka jenis susa nak paham kalo tak cakap..pastu biler da cakap sentap)


ok...noted with thanx untuk entri sesi peringatan diri sendiri ne...



1 comment:

Love me.hate me.write me.