28.6.10

cupid separa sedar

ehem--is this mic on
ahahahahhaa


ko ingat aku nak nyanyi ker?
tak2..ne karena malas hendak menaip maka..sebut jer dan komputer akan menulis untuk segala
hahahahhaha..teknologi ne hebat


ok..ehem..ehem
sepanjang kehidupan cinta ne -- bak kate omputih love life
sayer jarang bernasib baik..takper..sayer sedang improve untuk jadi wanita
ingat senang? ahax


maka setelah diperhatikan...semua manusia yang ader mempunyai hubungan baik dengan saya
lelaki terutama...biler ckp suke..flirt..fling..skandal..temporary boyfren..whateva terms that u have in the love dictionary, sume lelaki ini akan rapat dalam masa 3 bulan..selepas itu..senyap tanpa berita..sayer busy bangat..mereka pon..busy agaknya..dan tak lama kemudian..sudah ada pasangan memasing


ok..ego memang tercalar tapi aku takleh nak paksa mereka suker kat aku
tempat paling senang nak detect--mukabuku..takpon sahabat handai yang suker bercerita
hahahahahhaha..gelak la aku sekuat mungkin untuk kaver balik ego yang tercalar


dan trend ini berlarutan sehingga berapa tahun sekarang
aku taip blog dedikasi untuk mr.cupid yang aku kerah untuk panahkan hati orang yang aku suker
sumer pon tak kene..muker mr cupid da bape kali lebam kene tumbuk ngan aku


aku baru ingat yang aku ader simpan panah tepi dinding kotak bunuh cupid secara kejam
aku tak perasan yang panah tuh asalnya panah cupid yang aku ade
da lame terperap dan hari2 dihasut liquid dendam
panah tuh aku tusuk kat jantung mr cupid


adekah aku cupid separa sedar..atau memang aku cupid di kehidupan lepas dan ade orang tusuk jantung aku ngan mende same??

4 comments:

  1. sy syak sume cupid pon mcm dah givap dgn anda..kan dh suruh buang hati terminator tu..degil kannn..

    ReplyDelete
  2. dusyum2..aku tlg tumbuk mr cupidyg tak guna tu..meh..aku bg pinjam mr cupid aku..dia bek..dia hebat..agent pencari cinta terbaik..dia men tembak ikut suka hati dia jer..kang kalo terkena hati bapak orang ko tngg la sendiri..hahaha..dia penah tembak "mak janda" aku tau..nsb bek aku tere bg rawatan..hahaha..sis..bukan laki jer berubah dlm 3 bln..sama jer mcm pmpn..ssh nak berbicara hal hati ni..hahaha..aku pun dah tak reti

    ReplyDelete
  3. bahahahhaa..shazrin tak paham ah tu..blur derrr

    alep--ntahle..hati metal tu sejuk kkk

    dedeng--mati aku kalo kene bapak orang..ahax
    itulah dier..maka kite berbual pasal makanan
    oi lapooo

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.