5.7.10

monday blues

bagi orang yang bekerja dengan penuh dedikasi seperti aku
isnin..adalah dikira gear satu untuk bekerja..
malas nak bangun tuh lekat, malas nak g keje sangat malas segala looo


ye aku marah ngan bos 1 dan suker dengan bos 2 ( benci ngan bos 2)
hanya untuk 5min
aku bukan jenis pendendam (bukan perangai sebenar)


dan dier telah membayar manusia yang datang duk tak buat ape lebih banyak dpd aku
tahniahla bos...aku bukan nak berkira..tapi kalau gap dier tu tinggi harusla aku tak suker
dier bukannyer david beckham yang buat company ko popular


pastu bos no 2 suggest aku masuk lambat dan balik lambat
aku hepy
jadi aku telah menanam semangat untuk tukar zone mase aussie aku kepada zone mase malaysia
ahaaaaaaaaa


dan sekarang emosi sedang macam lalang
mau ader kene maki lapan round tanpa sebab kang


kot aku kene beli filter maki hamun kat orang tuh 
kasi pinjam jap


ader jual memaner ker??

1 comment:

  1. sbb 2 ar sy x suke keje opis..politik melampau sgt..anda kene belajar kipas lg ni..hahaha..

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.