30.3.10

surat amaran encik karma

melankolik mai dah
die wat muke cumey die lak....
da ar basah g main ujan kat luar tadi
kene panah petir padan muker----kikikikikikiki

hoi...buat ape????lentok kat bahu aku belah kiri
wat kije la doh...ko nak ape mek(panggilan menyampah)
ohh......takde..saje datang nak bgtaw..

pe??die bisik kat telinga aku
yes--dengan muke terkujat--mate terbeliak sedikit
mengucap aku dengan nada kesyukuran

encik karma g holiday g!!!yahuuuuuuuuuu

shhhhhh kate dier
aku tanye la mane ko tau kat mek

haaaaaaaa..die jawab dengan penuh sejahtera
tadi baru anta die kat airport....die bg surat
mek bangun dan terus berlari-lari anak

aku stat bace--

oi mangkuk
ko dah tak payah nak kaver cemerlang pe ko buat kat cupid ko
ko ingat aku tak tahu??
(aku hantar die kat umah mak die kat aussie)

sile buat surat tunjuk sebab atau saye akan membuat lawatan sambil maki ke rumah teratak kayangan anda

yang benar
KARMA

p/s:--aku pergi holiday kt Barbados..jangan jeles!!!

sebab aku hanta cupid jejauh sebab nak suro carik mamat aussie la plak
nanti leh g holiday kat sane
ahhhhhhhhh..yang die g cakap watpe seh

demmmmmmm.... mek--SINI KO!!!!!

hahahahahha....lari lagi laju dan tinggal aku kat tepi tingkap sensorang




3 comments:

  1. sy tgh peras otak cube faham entri anda kali ni..hahhaha..

    ReplyDelete
  2. ahahhahaha..saye bagi klu--ia pasal cinta dan perasaan mellow bile ingat yang takleh nak dapat die sebab mende yang saye buat kat die dulu---hence,,cerita ini--ini bukan klu--ini penerangan
    hahahahahahhahahaha

    ReplyDelete
  3. aku paham blog ni!yeayyy!hahahh!

    best2!mg terbaik :D series mr.karma ko kelakah. aku terpikir gak..mr. karma aku gimana la rupnye =p

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.