23.3.10

jangan nak diam sangat

diam -diam aku suka die
diam-diam aku jadi stalker
diam-diam aku pegang janji
diam-diam aku rase nak lempang ko sebab buat aku rase camne
diam-diam aku jadi goyang
diam-diam senyum sensorang

pastu die kate die gurau je pasal janji tuh
pastu die kate kite kawan je
pastu die kate ku kawan istimewa
pastu die gelak..gelak..dan gelak melata
pastu die kate sory..tak sengaja

bising ar aku ngungkit sume janji
bising ar aku pegi tanam benih benci
bising ar aku pehal ko nak menmain pasal hati
bising ar aku sebab hati metal aku berat kot
bising ar lagi bile ko baling hati ku dalam laut

jangan nak diam sangat bile ko suke
jangan nak diam sangat bile hati nak ke laut
jangan nak diam sangat bab janji
jangan nak diam sangat sesuke bg harapan
jangan nak diam sangat bila ko dah stat berangan atas angin




2 comments:

  1. betol sgt... ku pown merasakan sebegitu... adess... lelaki sekarang memg hampeh... x boleyh percaya... aku nak puasa dari having scandal or what so called boyfie.. penat lorrr..

    ReplyDelete
  2. heheheheh..berbunga2 dah aka sorang nih...jangan takut untuk meluahkan..nanti sendiri putih mata pucat hati..hehehehe..

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.