31.3.10

dating horror depan umah

sambungan dating horror lepas tengok wayang horror...


aku letak tepon..pastu dengan penuh sejahtera pegi kedai mamak
beli ayor milo ais dan minum sambil membuat muke aman cam dalam iklan milo kat tv tuh

haaaaa...puas...tapi dalam pale otak aku stok ngah pikir ape la yang mangkuk ne nak jumpe depan umah. macam la aku takleh nak bagi balik motor tuh
umah bukan jauh pon
selang 3 langkah je (langkah besar)

buzzzzz...buzzz....

hp vibrate--no die

haaa...nape??
u katner..tanye die
kat kedai mamak
okay..saye tunggu depan umah u k
sukatila..aku jawab

aku capai elmet. g start enjin motor
dan memecut dengan kelajuan undang2 malaysia
sampai je depan umah aku
aku pulas minyak stok bagi panas neh

die duk depan tuh senyum je
psaiko ke hape ntah..tebiat
dalam hati aku ngah sedia menerima panahan maki dan sepakan maut
doa jap..takot tak sempat

hai u..best tak bawak moto i??
okeh la..baru kot moto neh..jadi kene pantang sikit je lagi
pasni leh bawak cam pelesit la

pastu die datang dekat aku
ala-ala cam nak bisik..
terkesima seketika----eh you..ade popcorn kat rambut..takpe i da buang
(*&#&*$#&$%$##&&*%^#*#^& (mencarut dalam hati)

heeeeeeeeeee...thanx

ape pasal pulak tetiba jantung berdegup kencang seperti genderang mahu perang?
oh fak..takkan aku suke kat die kot..okla kiut miut..comey lebey
bukan aku minat die ke dulu
hah..takde maknenye k!

tarik napas...hembus..

eh you....
die tarik tangan aku...
tarik aku dekat ngan die

bersambung..................

3 comments:

  1. ahahhaha!adegan popcorn lekat kat rambut tu kelakah!hahahha~

    tapi ko ni kan saje bagi aku panas!cite nak ade skrip 'bersambung.......'

    ReplyDelete
  2. hahhahaha..part moto baru kene pantang skit 2 sy suke...wakakkaka..anda mmg sengal..

    ReplyDelete
  3. ahahha..has..mesti ah..panjang kot citer ne aku nak wat..stok ala-ala hindustan..ha amek 3 jam..whahahahhahahaha

    areleaf--kan..kan..kan..pantang kot..
    heeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.