22.3.10

perasaan perut yang melankolik

asal ujan je aku melankolik
asal aku ade feeling gini je ..ujan turun

yup..aku sedang muhasabah diri..bagi kekuatan untuk diri sendiri
power tuh aku dapat dpd pelbagai sumber
batu lesung..minyak petrol..dan juga menatang besi peliharaan

kuat abes??lom lg..rilex dulu
tyme ne la teringat bantal busuk yang wangi
tilam empuk saiz raja
kipas no 2

ohh...tido memang aman..tp bila nak tido teringatkan aku
aku yang takde langsung rase rindu kat die
patut ade..stok rindu dendam sampai kene jumpe kene tumbuk2 dulu
hahahahahaha---gelak jahat

layan perasaan ne leh jadi sengal..mau melankolik tahap cina bukit kat genting
stok tamo turun da
aduyai

jadi aku dengan penuh sukacita melayan perut
kelaparan sedikit disebabkan ujan melankolik
ape kate.....nasi, telur, dan kicap

terbaaaaaiiikkkkk---sahut perut

yosh..mari meninggalkan melankolik di opis..pepandai die ah balik cano...




1 comment:

Love me.hate me.write me.