19.2.10

drama melankolik scuba style..blop--blop--blop

aku menyelam style scuba diving kat bali beach satu
mencari tapak sulaiman
ok..bukan..mencari tapak hati
ok..bukan lagi... mencari sape yang hati aku rindu

blop--blop--blop--

bile sebut name mama je..
aku da nervous..bebelan maut boleh buat racun tidur
terjaga sampai esok malam

adik sorang kat sarawak
kaki maki..kaki pukul (pulun) stadi
call aku..mencarut dua tiga frame da setel tekanan
eh...tahniah la ko buat aku jadi mangsa

adik lagi kat sabah
kot diam je
madah buat aku alarm clock time nak bgn stadi
pastu cite tekanan kat sane
pon kutuk sesame beradik2 14 frame

dak pendek kat umah
tahun ne nak spm
manjang online facebook
siap bz sport...tak padan pendek

yang last
msg bile ade kdt staun sekali
tanye buat ape
dan perbincangan hangat tentang anime terkini
penting ye

hmmm..encik..
encik yang ade life baru bersama orang baru
kot ye pon
takyah lupe saye di sini..walaupon saye hanye kurang penting 30peratus dpd die

selepas itu...anda..

anda yang tak reti2 nak balik sebab keje bertimbun tinggi langit

anda pulak--pembaca setia, pemain lenlayang peringkat tepi pantai

then anda..yang suke buat hati saye men lompat bintang

orlando bloom..bape malam kite tak jumpe kan sayang

pendek nun jauh di perantauan bukit jalil
men ym hehari pon tak same ngan jeritan+gaduh sape nak mandi dulu pepagi bute

teman seperjuangan sekolah dan zaman pra-matang
stok ade anak berderet

dan aku
aku yang lame tak pegi scuba diving kat dalam hati
bersihkan sesampah ke plastik ke
takut terumbu karang takleh nak produce
ke turtle tertelan plastik..ingat obor-obor

main-main ngan dolphin jap ah

lepas ne kite amek gambar..tampal kat pondok tepi pantai tuh k
malam kite layan reggae bar

blop--blop--blop----


4 comments:

  1. aiyok..sy anda x rindu ke??wakakkaka..

    ReplyDelete
  2. hahahhaha..areleaf..anda tolong bace betol2...ishk2222

    ReplyDelete
  3. untuk sentiasa di ingati maka ingatlah akan dia, untuk sentiasa dikasihi maka kasihilah akan dia untuk menjadikan diri ini penting disisinya maka jadikanlah dirinya penting pada diri kamu.

    ReplyDelete
  4. thanx anynomous....oh well....the thank goes to waste since i dunno who u are..ahahhahaha

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.