16.2.10

dating roti pisang

sedang aku berjoget dengan senang hati tatkala cuti bape hari ni
lagu stok bagi satu taman dengar
hahahhaa..takpe
satu taman aku takde orang
sume balik kampung
huuuuuuu
sewonot

tiba-tiba
pintu umah aku kene ketuk
kuat lak tu..kot roboh..pakcik mase depan kang saman aku lak
demm..sape seh...
siot ar..jantung aku da cam orang men drum ton tong chang tuh

ku pelankan sikit radio..

bukak pintu..
pukesmon...nampak die gelak-gelak
muke bajet cumey
memang cumey pon
ahhh....sekarang itu tidak penting..yang penting da potong stim nak menari

ehem2..sory la kacau...hehehehhhe
ne..bapak suro kasi (surat mintak pindah)
pindah lagi?...rumah ne da selesa kot
ohhh...tu jangan risau...
die amek surat tuh..pastu die koyak kan
nanti saye cakap ngan bapak saye k..
aku da blur habes da ne
bengang ku datang kang..ade kene jual kat pasar ikan sane

ohh....jum..(sambil buat sign ke moto die)
siap hulur helmet lagi da

nak g ane encik..kang kene bebel ngan bapak anda susa wooo

hahahahhaha..takyah risau..die banyak jemputan ne..
gong xi fa cai katenye.

jom la...die tarik tangan aku lak

oi oi..pe pegang2 ne..

ala..berlapik..takpe..

bagila saye kunci umah dulu ke..mekap ke..tuka baju ke

takyahla..kalo nak g tempat tuh takyah nak cantek2 pon..
kunci dulu la rumah anda tuh dulu ye

saye bagi 3 min je..

ayam tul..nak ajak aku kua..pastu bagi 3 minit je
ishk..aku nekad la ne..lalu je kat pasar tuh..aku suh die benti pastu aku kidnap moto die
leh ke aku bawak..ah..bedal je
hehehhehe..gelak jaat dalam hati

aku tuka baju, sembur la cologne pe patot
pastu kua umah

ok...jangan tanye nak g ane
sarung elmet dan vroom....

bawak moto stok nak berlumbe ngan rossi
nasib bek aku bukan jenis yang cuak
takde maknenye aku nak peluk pinggang ko

ok..da sampai..
terpacakla aku kat kedai mamak ........(identiti dirahsiakan)

setelah landing bontot..
ok..ane..bagi saye milo tarik satu..roti pisang satu

kamu nak ape?..
bagi same la...(pehal pulak die makan makanan feveret aku ne??..motif..)

bersambung..........

4 comments:

  1. kantoi..khairunnisa x pndai bwk moto..
    hahahahahaha...

    ReplyDelete
  2. hahahah..pandai la..die bawak moto besar tuh..mane penah bawak..kat kampung bawak cepai je..hahhaa

    ReplyDelete
  3. hahahah..lina nape ntah..fiksyen ne..
    rekaan semate-mate
    wahahhahaha

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.