21.2.10

dating roti pisang aku yang belanje

sambungan dating roti pisang..

die makan dengan penuh perasaan
kalo kate nak wat iklan untuk kedai mamak ne
laku kot roti pisang die pasni

aku tengok jam
die habiskan dalam mase 5 minit je
pehhh..

aku selambe la tanye..kamu nak saye masukkan name kamu dalam malaysia's book of record ke??

die senyum pastu jawab..boleh jugak..eh apesal kamu tak habis makan lagi? cepat ar..kite nak gi tempat lain lagi

aku makan dengan penuh slow motion dengan harapan bagi die sakit hati dan aku boleh terus balik jalan kaki.(kedai mamak tu dekat je..motif bawak moto die kan)

kaki die da bergoyang laju..habis kuku dia main gigit.
mate tak lepas tengok aku kan
adeeeeee aku kisah???

ishk pompuan ne kan..kalo makan memang kene kaber cun ke??
kalo kamu ne cun saye sanggup tunggu lame lagi

macam ci..ko kate aku tak cun..
penat aku buat facial ngan pakai segala produk kecantikan bagai
maki aku dalam hati

kalo saye tak cun pon anda tunggu jugak kan..huhhhuu
dengan senyum aku habiskan suapan terakhir
minum milo dengan 2 napas
pastu die terus panggil ane

er ane kire..die bayar

aku takdela wat muke sentap ke tekejut ke
kot ko yang ajak aku kua..roti pisang pon nak suro aku belanje
sepak kang

setelah mengira dengan bahasa ane dengan laju
aku bayar dengan seikhlas hati..makanan kan

ok..jum..saye nak bawak anda ke satu tempat ne sambil hulurkan aku helmet

aku tengok helmet tuh
pastu bayangkan muke die berdarah sebab aku hentak die ngan elmet ne
nak gi ane pulak la die

errrrrrrr.....saye balik jalan kaki je la...
saye nak sambung menari
aku lambai pastu terus belah

die jerit daripada belakang...
oiiiii....kamu nak pegi mane tuhhhhh
tempat yang kite nak pegi ne jauh laaaaaa

eiszzz!!!!!!

pehal jerit name aku ne..drama tol laaa
ishk..

bersambung.................

2 comments:

  1. ekekekeke
    kakak windu ma kamu
    sila2 melwt di blog ku yg sudah buleh dikumen
    ak bru tau yg ak nye comment disabled
    boleyyyy????
    XD

    ReplyDelete
  2. ko ne sengal la adik..
    hahahahahhahahah

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.