14.2.10

hati bentuk bintang

ehem..ehem..

test mic satu dua lima
ku nyanyikan lagu ne khas buat orang yang bukan orang biase kau ke? ah...ye lah kau..
kau yang satu kaki mate tiga tu kan

hati bentuk bintang da aku lastik ke langit
nak sangat temankan bulan


renungla lama-lama
kot boleh jatuh hati

takdela ku lastik jauh sangat

kalau kau tinggi try la capai

tapi bila mase bulan takde

aku teman la kau..
yang sensorang
kuis2 kaki kat pasir
jalan-jalan tepi laut muke kusut...
angin sejuk malam pon tak rase


baik pulak hati aku ne
siap try bagi signal dengan kuasa matahari kat kau yang aku ne setia

takde pulak aku dengar ko seru name aku

lupe name bintang tu common

jadi hati bentuk bintang
yang dah pun selamat dilastik ke langit
semoga bahagia dengan tempat tinggal kekal


(lirik terabur dan gubahan lagu semak oleh minah tu)

2 comments:

  1. sy rase kot anda yg lastik xdelah tinggi mane sgt pon peginye hati bentuk bintang 2..tggu sehari dua,nnti jatuh balik la hati 2..ngeee..

    ReplyDelete
  2. hahahahha..alif mungok..memangla tak jauh..yang nak capai tu pendek..huhuhuhuhu..die tamo balik da..nak duk sane katenye...

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.