24.2.10

dating roti pisang aku yang belanje sebab die nak belanje aku tengok wayang

sambungan dating roti pisang aku yang belanje......

haram tol la die neh....

eiszzz!!!!...

sambil die berlari anak kat aku

weh..asal jalan laju sangat ne..rilex ar..dah2..jum2
takyah nak wat drama swasta kat sini

puuuuuuuukessssmmmonn..die kate aku wat drama
sape yang jerit name aku ntah..

aku wat muke seposen dan cakap..saye nak balik gelek2 pinggang lagi
anda bukan sahaja telah buat anda ne poyo 2 das tapi juga tidak menjaga repo dengan membenarkan saye belanje roti pisang yang sedap lagi berkhasiat walaupon anda mampu

die tenung aku lelame lepas tuh die gelak kuat-kuat

ah sudah..nape plak ne..

die tarik tangan aku terus sarungkan aku helmet

saye nak belanje anda tengok wayang..anda belanje roti pisang tu saje la bagi anda kenangan terhadap saye cakap sambil kenyit mata

nak senyum berbunga-bunga..tahan..tahan...jangan terpedaya dengan muke die ala - ala orlando bloom tuh...

aku terkebil-kebil sambil menyumpah mencarut helmet ne bau tencho

sampai ke destinasi die terus ke kaunter amek tiket wayang takyah beratur
ohooo...banyak pulak menda aku nak tanye pasni

dalam perjalanan ke dalam wayang tuh die asyik pandang aku je
sikit-sikit kenyit mata

ehhh.....bajet cumel la..aku tahan pengsan je kuar ngan ko neh
sume orang pandang aku stok tak puas hati
eh..ko hado..hahhahahaha

u will love this movie die cakap
aku tak sempat nak tengok citer ape die pilih
tanye lagi la tak..madah kene tarik cam lembu je

shhh...

citer yang aku tengok ne stok lawak sengal ala-ala adnan sempit rupenye
eh..apesal jalan cerita die same cam ape yang aku lalui tadi
ade pulak alien...apesal ade laki2 kuar daripada semak samun dan citer pasal roti telur ngan roti sardin ngan alien yang leh cakap melayu pulak tuh

die kat sebelah da gelak terbahak-bahak sekali ngan segilintir penonton yang rase citer ne lawak

aku da jam....arghhhhhhhhhh..pale otak aku jam.......

bersambung......

2 comments:

Love me.hate me.write me.