25.2.10

emo seorang anak

aku da lame tak layan bleach
aku da ketinggalan blogger boy nye episod
aku punye hati hampir2 pecah
aku lara...

sedang aku bersukaria menconteng wall facebook
masuk satu inbox
kau
dah berkali nak jadi kawan aku
ko ne sape.
bg mesej...dan jawapan 3 hari selepas itu..
orang penting dalam hidup orang yang penting dalam hidup aku

dengan penuh konfiden buat karangan 3 perenggan menjelaskan sebab aku kene add die

segala carutan yang aku tahu dalam segala bahasa
aku simpan dalam cooler peti sejuk hati aku ne
dek panas baran membuak takut dirasuk lucifer
nanti ade emily rose the sequel

statement paling best bile ko kata aku dan orang penting dalam hidup aku tuh punya perangai yang sama
maaf..ko tak kenal die macam mana aku kenal die
dan ko tak boleh label aku dengan bape banyak kali aku tekan ignore ko

mane ko dapat tau aku ne dalam facebook entah

ah..mulut aku terkatup rapat dek emo nye pasal
tapi dalam hati carutan tahap dewa dan luahan api lucifer
jangan sampai kene kat kau ah..ko baru sangat nak kenal dunia aku
kang mati..tak ke naya

mesej segala bala tentera ngan segera..
ko mungkin perlu dihapuskan..atau mungkin dibuang negeri
ko baik2..jangan sampai salah langkah



6 comments:

  1. anda x perlukan bala tentera..
    anda x perlukan carutan tahap dewa..
    anda x perlukan luahan api lucifer..
    what u need is only ignorance..
    because it is the most violence element in society..

    ReplyDelete
  2. hahahahha..jibam..baru tau ke
    areleaf..probably mite maybe..hahaha

    ReplyDelete
  3. wahh kakak..gempak..layan bleach gak...jiwa parah yer?jumpa la pakar cinta..hahahahaha..

    ReplyDelete
  4. maaf.i think ko nk lpskan ape yg t'buku in ur heart.tp ko byk menyalhkn org hingga sgp xmahu knl erti budi ssorg.

    ReplyDelete
  5. awien..meh pakai kasut aku meh..ehhehehehe...
    its so compilcated..komen ne tak cukup nak explain..jum date??

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.