31.12.09

tahun baru tau tahun lama best

selamat menulis blog untuk tahun yang berikutnya selang lagi baper jam
aku teruja sebab......
sebab terrrrrrkenang sambutan tahun baru yang lepas2
dan tahun 2010..menjadi titik pertanyaan dimana resolusi aku 10 tahun lepas masih dalam fail pending

semasa 17 tahun...aku da set nk kawen pada 20 oktober 2010
cun wo tarikh tuh..siap aku berangan sumer orang pon nak tarikh tu jugak
ade la kolum dalam suratkhabar kang tulis...majlis kawen beramai-ramai...aku yang depan sekali
hahahahahah..hakikatnyeeeee

aku baru nk carik keje
single da 2 tahun
result peksa hampeh..dan sempat pulak nk carik sampai oktober
haaaa..memang tak ah

sambutan tahun baru.............

mase tahun lepas ke tahun2 sebelumnya
orang sumer best sambut nu year..aku terbongkang kat umah..
senggugut teruk
aduhhh..rosak plan

aku teringat juga waktu2 celebrate kt depan midvalley..dalam ujan atas podium
house katernyer..ahhhh..bedal shuffle jer
mase tuh hebat ahh..mase tuh...skunk...............ku shuffle biler marah jer
ade makan kasut berapi kang
pastu nk balik takleh sebab ktm ade pukul 6 pagi
pastuh leh delay g
ohhhhh..ngan melekit hampiah nyer..bau ikan masin ketiak memasing
taubat tak buat lagi da...

pastu beronggeng ala2 mak timah kat jalan warisan (bukan jalan sebenar)
tak bape nk penuh tempat tuh
tapi berpeluh a jugak men ragbi memanjer
issshhhhhkkkk....

tahun ner...ku rase nk lepak ngan jejaka idaman malaya yang diingati selalu ah
duk layan dvd..makan cikedis..minum sirap
kan nyaman..layan bunga api kat luar umah
menyanyi lagu rempit2 terhebat masa kini
dan jeritan mak2 budak yang suro diam sebab anak nk tido

haahhahahahha....layannnnn

demi tahun baru islam dan tak baper nk tau ajaran saper untuk tahun omputih
resolusi nya...membuka fail lama dan resume ape plan yang tergendala..

ON!








No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.