1.1.10

aktiviti menjinakkan rambut

untuk sekian kalinya
aku menang terhadap rambut aku yang liar dan perangai kusut dier buat aku lagi kusut

hahahahahhahahha!!!
gelak jahat ala2 vampire di cerita van hellsing

trip ke khal saloon.pastu bertapa kat sane 5 jam lamenye nak jinakkan dier
haaaaaaa....kene ceramah pasal sikat rambut g
da tak suker nak sikat cane la kan
biar ar...
ok2..demi nak kalahkan rambut ku yang liar ne..
ku anggukan sajer

selesai proses...
rambut ku ader bape kaler berbeza
dan lebih lurus dpd biase
keluar dpd saloon..feeling2 artis..
asyik nk libaskan rambut jer
demn

antara komen2 yang diterima
cun..cantik..lain
hahahha..cam gangster
ladies giler
ohh...beyonce

dalam segala nada..ikhlas..perli..sengal dan gaya2 terpaksa
aku senyum jer
yang penting

aku -1, rambut -0

huuuuuuu...

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.