22.12.09

hari yang senang

ubat sedih ne ketawa jer..
demikian kata2 pujangga sahabat yang positif
negatifnya bila aku yang tak boleh nak gelak

memberi pep talk kat emo aku yang sorang ne
mengangguk paham eh tapi tak paham bahasa..buat mende yang same
lantak ko lah..layan tido lagi bagus gamaknye

membaca blog adik tersayang..merindukan kakak2 dier yang gile2
oh maaf tidak berada disitu dikala ko memerlukan sahabat tuk gosip2 sedara mara
hahahhahaha..

mak kita memang kaki gosip kan
ko pandai kan..tido jer
hahahhahahaahaha
eh aku da gelak

ok tanda2 peningkatan untuk kembali ke para normal
mungkin aku hilang waras tatkala bekerja
hilang sengal bila serius dan hilang manis bila memberi arahan seperti komando
kot.kot la kan.

biase jek bak kata lan
hah...aku menikmati hari yang senang lagi ne

emo..ko jangan kacau aku


No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.