22.12.09

dedikasikan tulisan untuk diri sendiri

aku baru perasan..kalo aku menulis mase penat
ayat lagi sopan..tersusun..mendalam
aku pon kenkadang tak paham ape aku tulis

ok..ko jangan nak berangan sangat

dedikasi buat ko yang hampir mencecah suku abad
haaaaaaaa
nombor yang hanya bila ko sedar ianya penentu banyak mende

antaranya...jodoh
soalan cepumas tuh paling banyak ko dapat tahun ne
hanya kerana kenkawan dan sedare mare banyak nk kawen lax tahun ne

aduilaaa

tahap metabolisme ko yang makin rendah dan nisbah untuk gemuk makin tinggi
pemikiran yang perlu lagi matang dari segi penyelesaian masalah
dan segala2

pemilihan baju untuk keluar
makeup yang seswai
alamak..kene gak ker??

pekerjaan yang suker dan tetap ngan jiwa
emosi yang perlu di jaga..diri sendiri dan orang juga

minat tuk jejaka idaman malaya..kalau boleh diabadikan selamanya tapi standby tempat dalam muzium kalo kene reject japgi

kejar cita2...berharap memandu kereta idaman

rumah buat berteduh..kalo dibuat dpd kotak tuh tahan lama sayer da buat dekat atas bukit da
aman..nyaman...takut kene sodok ngan babi hutan je la

tahun depan dah cecah 26.
4 tahun lagi dan aku harap..harap sangat sumer da ader dalam tangan...
takyah nk kije cm orang giler duit
cukup sekadar kije cam orang yang banyak duit
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

buat ko khairunnisa zainal abidin
harap ko ingat suku abad sekarang kerana suku abad akan datang
anda da tahap nenek orang

bila masa ianya kan buat ko berubah
ko jangan takut..pusingan roda hidup semua manusia

ko buat yang terbaik untuk sumer.
ko boleh punyer!!!



No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.