2.12.09

dedikasi buat kau yang dah takder

sumpah aku tak luper ko

aku ingat setiap masa

gigi berlapis, mata sepet biler kau ketawa, mencarut, makan aiskrim sampai berpuluh batang

selipar jepun ngan tracksuit

lepak gerai layan MTV, balik lepas kul 11mlm, jd anak angkat ketua pak guard

orang yang paling dikehendaki, tak puasa makan mcd akt alor setar, alasan orang cina

cam siot. kutuk orang berbakul-bakul.kalau da menci orang, mesti tahap dewa

kuku tercabut tendang public phone, drama swasta cinta muda mudi

skandales..bercuti kat langkawi..rambut ko yang lurus, pastu kerinting, pastu pendek

semput keja orang, darah tinggi naik pastu carik belimbing

tidur 360 darjah, tak lena aku di buatnya

cabut biler tyme bacer yasin

merempit ke kangar, layan rxz, skaters.

biler balik johor, sumer buat hal memasing

last ku dengar ko da tunang. da tengok gamba ko memang cun

aku bukan ader kat situ pon. lepas tuh..

ko pon bukan nak bgtaw aku keadaan kau kan

tau2...hmm..TUHAN sayang kau lagi

aku da maafkan pon pepe salah ko kat aku. aku je tak sempat mintak maaf kat ko

happy birthday sayang. maaf terlambat sehari

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.