2.12.09

baju kurung ungu

dengan baju kurung ungu tuh aku pegi kenduri kawen member ku
pesanan teman supaya jangan pakai baju kurung sebab nak g merayap tidak sampai pada masanya

selepas itu, teman mengajak naik gunung
haaaaaa
tahniahla..aku la manusia paling hot naik gunung, nasib bek kat bawah jer
da la pakai sandal mak aku..ado la ku nak mendaki lagi
dengan mekap bagai..oh....

pastu layan jejalan di kompleks membeli belah
hmm..paling ayu gitu
tema-tema nak ngurat mamat ahli masjid..berangan..terbakar kang

da lepak sejam..mama mesej, datang kat tempat yang sama
tengok wayang katernyer
ah..amek ko..akula calon menantu terbaik abad ini
da la sejuk..pakai baju kurung ungu lagi..ahhh..tahniah sekali lagi disitu

tengok citer twilight, lembab cam siput babi, siput babi pon lagi cepat kot
gelakkan mama jap.die leh bantai tidur lax. tau ar pakai jaket
aktiviti tuh lagi best dpd tgk edward kene bantai ngan sedare mare dier
hahahahha...

member ajak lepak pastu
ah jum katernyer
da pukul 12 tgh mlm
aku..dengan baju kurung ungu tuh lagi..dapat la pujian..ayunye ko
selalu kasar jer..stop kat situ yer..aku tau ko nak ckp ape lagi lepas ner

balik kul 3 pagi,
perjalanan baju kurung ungu berakhir dalam mesin basuh
semoga kau aman disitu...

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.