28.11.09

emo seorang emak

sedang leka bermain cinta dengan facebook

nah..ader mesej.bace cepat aku nak tau
lihat sender
oh dia..
hmmm..jemputan ke majlis pernikahan kat utara lagi 2 minggu
jemputan seisi keluarga
aku baca la guna volume rendah

"jangan saper pon pegi" kater mama
tapi tuh kan akaun besar..
ko pegila..jangan balik rumah aku

aiyoo...emak ku sedang emo

chill
mende da lepas
kiter sumer da besar
dier pon da malas nak jaga kitorang
jgn risau..kalo g court pon mama menang

aku cakapla..nak balas mesej tak bile dier buat kat sini lax

ah..ingat cakap aku
jangan saper pon pegi
(jelingan maut sambil memakai tudung dan mengambil kunci dan keluar)
giler meremang bulu roma time neh..

sesi perbincangan antara majlis tertinggi rumah mama bakal menyusul
sebelum ader kater putus
tahniah la encik
moga berbahagia selalu

huuuuuuuuuuuuuuuuu

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.