19.11.09

seru kosong

sembang kosong.
berbual tentang dunia semasa.misi hidup
cara menjalani.perihal yang berlaku

seru kosong?dedikasi untuk siapa?

berbual dengan angin.suruh dia sampaikan salam maut kat budak biru.
cakap ngan dier. kalau dah balik tuh.bawak aku keluar jalan2

kem salam kat budak yang buat aku letakkan hati dalam kotak kasut. suruh dier jaga diri

sampaikan rindu untuk dier yang aku selalu sesat ke jalan hatinya.
bila ko nak approve pelan aku ner.aku banyak projek lain kot

teringat kat kau yang bisa mengubah hati menjadi warna ungu
merosakkan jiwa betul

titipkan memo. letak kat wiper dier
lukis smiley jer kat kertas tuh. dier tau la dari siapa nanti

renung ke langit dan pesan pada bintang
ingat segala permintaan tadi. pastikan ia sampai tepat pada masanya
beritahu jika semuanya sudah selesai
senang nak update perihal kita

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.