21.11.09

seru jiwa

(seru kosong the sequel)

hari ni tidak mendung
langit clear jer
bintang menari lagu beyonce dengan meriah

ko bintang..sudah pun sampaikan salam aku nampaknya
da boleh update perihal kiter

memo yang ko titipkan kat wiper keta dier..dier buat jadi sticker
siap letak smiley lg satu kat sebelah
mms kat ku pulax tuh..bukti aku hanta memo tuh
mara ker encik??

budak biru tuh tak balik lagi ker??
senyap jer?aku nak kuar jenjalan laaa
keta ko paling besar yang aku penah naik
bg aku bawak la..ko duk sebelah
ngeeeeee

aku jumper dier yang merosakkan jiwa tuh.biler pikir balik.
ntah per je yang leh buat hati aku tukar kaler ungu
da cam nila lax..eh tuh biru..hahahha..ikut brand
jumper dier skunk hati aku jadi kaler hitam jer

hari tuh dier call
nak bincang pasal pelan jalan kot..hmm..maaf..
aku sibuk 2,3 menjak ner
ko email kat aku jer la

mr cupid baru dapat calon baru
nak hanta resume la katernyer..ko neh
7 date seminggu la..ne dah baper lame ko kije
baru dapat 1?ko nak mati kene bunuh ker??

mesej baru dari bintang..
ada orang tanya khabar dan mahu berjumpa untuk kali terakhir sebelum kembali ke negara asal
dier memang cumey..perangai dier jer yang cam haiwan hidung kemek
(cemane leh tau ner??)

hmmmm..hantar merpati degan nota di kaki ke alamat dier
"jumper bebiler la karang, harap ko hidup dengan aman makmur bahagia"

ko carik cupid.bg note ner kat dier
pandai la dier nak wat aper karang

ah..sambung la menari...



No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.