21.11.09

saiz WTF

mengucapkan salam terakhir buat tempat intern dulu
dalam hati jer yang ku mampu

tak pandai la cakap bye..aku lagi suker ckp helo
jd aku ckp--helo..aku da nak blah
leh ker?? hahahhaha

perjalanan pulang ku yang sedikit sayu
dengan wanita rempit
dier pon layan feeling
penat kire duit kot

aku stat la cerita...
aku gtaw ar dulu aku duk kat kayu ara..damansara tuh
sebelah umah ade ladang getah. so tak jauh dp umah aku perkampungan alagappas
citer pasal alagappas ner..

sampaila topik pasangan hidup

kebanyakan yang suker diorang ne adalah org mata sepet. i mean.partner diorang banyak dari kalangan org yang mater sepet yang suker makan bak kut teh

huhuhuhu..kes ner adalah biasa komen aku

wanita rempit cakap..hmm..itu sebab WTF dier besar

heh??

berguling2 aku dengar.ketawa kene pegang bumbung keta

menggunakan ayat mencarut untuk cover line

kreatif tempat salah ke betul ner??

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.