24.11.09

seperti yang kamu mahu

hey karma
kau dengar sini

ko memang cam lahanat..
okla nak wat caner pon kan
tu memang keje kau
bagi aku rasa sikit bahana perangai cam babi aku dulu

huh..lepas ne kiter even yer..ko tak boleh nak kacau hidup aku lagi
paham?

ye..situasi tidak banyak beza
aku belot menghampiri bintang yang paling bersinar
dan bukan bintang yang duduk setia di bulan
heh.sinar bintang tuh tak kekal

sudah karma..cerita tuh aku da dengar banyak kali
aku tahu..salah aku
biar aku selesaikan sendiri permasalahan yang lagi cam haram dpd matematik tambahan ner

memandang ke langit.merenung bintang yang dekat dengan bulan
masih disitu.di temani bintang malap
aku da berubah.kau jangan risau
aku takkan buat kesilapan yang sama 2 kali

kau bintang yang dekat di bulan itu akan aku petik buat lampu tidur
jaga aku dan ilusikan mimpi indah biler aku beradu

kau ingat perjanjian kiter karma..




No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.