26.11.09

pesanan pihak penaja buat jejaka yang perasan jejantan hot sekalian alam

sebagai seorang feminist
hak aku dan kamu sama saja
kalau ko boleh kutuk aku..meh la aku bgtau yang aku kutuk ko berganda2 lagi
ye bukan sajer feminist.pendendam pon sama

tahap matang seorang jejaka tidak boleh diukur dengan usia
tapi pengalaman hidup
tapi kalo dah dungu cam babi hutan yang aku rasa lagi pandai dpd ko
perangai kalo boleh sepadan dengan usia sekarang kan senang

sebab ko..madah horny jer dekat ko nyer mood kat myspace
tanyer aku lagi ader webcam ke tak
ko nak tengok aku ker??gamba aku da cukup kot?

ko..hmm..kasanova wannabe
meluahkan rasa minat, bukan dekat aku jer dengan kawan rapat aku sekali
ko luper ker, kitorang ner kawan rapat
takder goyah nyer persahabatan untuk ko.
superb actor wannabe.pegi depan cermin praktis lagi
anda boleh pegi jauh.tapi mase tuh ko hampir mati kene belasah dengan katana aku

ko memang pandai
buat aku menyampah..dengar nama ko jer dah buat aku loya
ym aku nak amek aku kat umah..ko nak buat ape la sial
mak ko tak aja ker??takleh bawak kuar anak dara orang memalam
ko kalo sangap..sabun dan bilik air
ngerti?

aku tanam harapan mane tau satu hari berjumpa dengan jejaka pujaan hati
eceh
yang aku jumper sumer jejaka perasan jantan
macho abis ar ko?

da la lelaki makin sikit, yang ader lum tentu straight, yang bapuk lagi la tak terkata
kawan aku sampai nk mandi bunger bawah jambatan motorola sebab jumper jejaka separa tak guna
ahhhh...tunggu bulan penuh aku kater
baru ultimate power.silap2 ko jadi vampire
errrrrr..takyah la dulu

banyak lagi penyelesaian yang lain
pe pon
seru bg pompuan
kiter upgrade diri kiter
dan jangan perasan sangat ko cantik
orait....

pesanan ini dibawa khas oleh
Eisz Consultant International

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.