23.11.09

bukan cerita sebenar

aku suker kalau kau senyap
sebab statement ko mintak nyawa
nasib baik aku tak kenal kau jer

bermula kisah yang dsampaikan oleh gadis yang pandai sangat sampai dpt biasiswa ternama
kat malaysia

mahu pulang dari kem di hotel
kem aper kat hotel seh?
hmmm

aku jemput dier pulang dan dier tanyer
ko nak dengar cerita best tak?
aku da was was da ner
citer best ko tak penah nyer yang best pon sumer cam haram

ko tau tadi CEO tuh tanyer..balik ngan saper?
aku cakap la balik ngan kakak aku
dier ckpla ohh....kakak awak yang harituh tu ker?
sayer ingat tuh auntie awak..rupenyer kakak

gadis tuh sambung..ader pulak anty sayer hot macam tuh
hmmmm..ayat jaga hati
bagus..bagus....

ohohoho....
CEO ko ne memang mintak nyawa
bagi ko duit lebih sikit
aku nak pampasan dpd statement tuh

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.