27.11.09

mainan beradu

selepas entri aku yang memesan kepada jejaka perasan jejantan hot sekalian alam
mainan beraduku masuk dimensi lebih ekstrim
kalau korang suka kan cerita final destination dimana semua orang mati dengan keadaan yang
sumpah ngeri-tapi-best-tengok..aku la director yang buat mereka sumer popular

aku berada di sebuah rumah usang
sekeliling dipenuhi tumbuhan hijau yang melingkar..rumput..sawang
tetiba dengar bunyi kanak2 ketawa
toleh belakang dan ajak aku main bola..mata merah, gigi taring dan kuku tajam
ku keluarkan parang panjang
tetak sekali
ehh.dier ketawa lax
(asal termasuk citer hantu lax ner)

pastu ku terbangun
terkebil-kebil jap..geleng kepala
resume sesi beradu...

aku masih lagi berada di umah usang tuh
kali ni lebih ramai.sumernyer jejaka hensem.tapi
aku tak baper nk ingat sangat details pe yang ku bicarakan dengan jejaka hensem tuh..muker agak samar...mirip orlando bloom..oh noooo..

tapi aku ingat..aku tumbuk muker dier sampai pecah
keluar sumer ilmu tae kwon do yang ku belajar mase sekolah menengah
front kick, swing kick, back kick, side kick faveret
aku track down satu2 mamat2 tuh..
sampai kat mamat drama king ner...

muker beliau da penuh darah
melutut mintak nyawa
gigi terabur.hilang hensem
aku kate..lari..jangan sampai aku jumpa ko lagi
aku hanya berjalan mengejar beliau..dier da menjerit mintak tolong..jatuh da baper kali
oh..cool nyer aku tyme neh

sebentar...
apa entri harituh ader kene mengene dengan mainan beradu saat dirumah dengan hati yang tenang?
ke memang mainan beradu ner sajer carik nahas?
dier tau aku cintakan keamanan dan sukakan keganasan(dlm movie jer yer)

biler terjaga terus tulis..takut luper..
aper kate buat sequel lax..

malam ni percaturan antara aku yang baik atau aku yang jahat dengan dier yang baik atau dier yang jahat

aku ner kan superhero..ne ader bunuh orang baik
kan....

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.