6.10.09

lagi lama aku buat lagi la tak jadi

aku dah cuba banyak kali tapi..nak add comment form punyer la susah
ok aku guna classic

tapi aku baru sahaja nak mengenali html code<--ko buat aku tak tido malam tak berputus asa..tertido dalam bus pon takper janji jadi tak jugak...

fine

aku da mintak tulun sahabat2 yang mempunyai keajaiban membaca html code sama macam mengaji

heh

aku meluat dah ner...baju tak basuh lagi tatkala fokus masih lagi bertempat pada ayat MENGAPA ianya sukar.

. terima kasih buat wanita cantik yang blur dan sengal--jarak rumah seminit aja tapi nk jumpa makan masa sebulan

ayat itu bukan ditujukan kepada sesiapa

so kalau ko free, aku free, aku ajak kau..kau ajak aku...charo??? hahahahhah.. rindu kat kau..........

aku cuba lagi...tapi kalau masih tidak boleh..kau komen saja kat cbox tuh.... aku nak tido sekarang (oh basuh baju dulu) ---------------------

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.