4.10.09

kenangan zaman remaja

sedang aku duduk di kedai makan..
abang datang..duduk sebelah meja

"aku baru balik dari bagan serai ner, kenduri kurt"

'oh..serious.tak bagitau pon'

"alap da kawen, art pon da kawen"

......................oh...minda dengan segera mengingati kisah lama

kurt, alap, art ngan abang..4 orang shabat karib yang duk menjadi senior time dulu

art<--pakwe zaman tuh
sama tinggi dengan aku..kerempeng, rambut kerinting.
mungkin hati yang baik buat aku terima..plus im single at that time--y not rite?

hish..zaman baru nak naik dan mengenal dunia.perangai seharusnya bukan sperti sekarang
pikiran cetek.pendek dan dungu..
oh well..kater remaja.buat kesalahan itu perlu

putus lepas aku membuat keputusan untuk single balik
it was maybe not the smartest thing i did..but i did it in order to grow up

kenangan itu aku putuskan untuk dilenyapkan daripada memori minda ini
supaya bila aku terjumpa die nanti...tiada cerita ini dalam sejarah

*spaced out*


No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.