6.10.09

tatkala hidung berair dan pale pusing

aku bangun dengan harapan mau bersiap tuk ke tempat kerja.
ku bukak mate..bilik aku berpusing..ok---itu aku sebenarnya

segera hantar sms kepada bos

hana. i'm not feeling well..fever..

ok.

jawapan ringkas dan selepas itu aku sambung main game dan tido

makanan pon aku lupe letak mana.

aku baca tulisan adik ah boy yang marahkan spammer..hahahaha..
tulisan LBDA yang kau maksudkan itu mungkin menganggap ko sebagai idola maka dier cuba untuk menjadi seperti kau..bukan senang kan untuk tidak menjadi seperti orang lain

he needed the attention--i think

usul meminta bayaran tu nampak menarik

tapi nanti lagi ramai la yang buat macam tuh..dan kau adik..jangan lenyap di dunia blog ini sudah

afterall..HTML code reading is my new hobby now thanks to you<---compliment yer..

rindu kat kau adik..yang mulut lahar, perangai cam setan, silap..bapa iblis..tapi mempunyai hati cupid yang pasrah....

chill bak kata aku yang bila kau mau makan papaza, selepas statement ko dier BIAS..

shrooottt....jap lap hingus..

ok kembali ker aktiviti berikutnya

baring dan menonton bleach.......hajime!




No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.