28.5.13

Pelan Jalan Ke Hati Dia - Episod Deja vu

sambungan episod memutuskan keputusan

ah dem....

sepak diri sendiri 2 kali
ohooii..jgn kuat sangat tangan oi.
geleng pale lelaju dan buat bunyik 

okeh..ko nk ke tanak ne?? sesambil ko kunyah cokelat snickers satu
nak ke tak? bagi mkn ikan emas lagi

hmm..nak ke tak???? oh wait!!!!

ne mcm mende yang terjadi kt mimpi aku kelmarin sudah
kelmarin cengginih la gayenye
aku dlm bilik.yang ade ikan emas
sambil mengunyah
sambil hon tanpa henti mangkuk ayun sorang neh
**eh makin laju lak hon die..ade kene hentak ne kang..

aku capai tepon.aku dail no dia.sape dia? Dia la.yang aku ade pelan nk ke hati beliau ne
tapi kompem ke Dia ne yang ulung.Plan punye baik tgk kang kene rejek lak
tapi kenapa aku dail no tuh si mangkuk ayun yang hon kuat2 tu jawab
ah parah.

ok.ini takde dalam mimpi.
mainan jiwa sangat
sesambil tuh duk atas beanbag empuk boleh bawak tido ne
dengan snickers masih lagi dikunyah.
Hon masih beralun.ishlaaaaaaaaaaaaaaa

panas akibat bisikan syaitan durjana yg buat aku panas hati
aku keluar rumah
niat nk menjerit kat Matt takyah nk hon sgt la
ne nk masuk maghrib ne mampos ke baling kasut ngan jenjiran kang
ok aku tak jerit gak.takot kene Azan sebelah telinga 

pakai selipar dan laju je kuar uma.
kunci umah dulu 

aku segera melangkah ala masuk pertandingan jln kaki 3KM dulu

3 saat kemudian
aku ketuk cermin tingkap Hummer yang boleh menerbangkan nyawa aku ne..

bersambung....

No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.