11.12.12

bunga matahari pink

sesejuk nye mase sekarang ngan hujan tanpa henti sekitar khatulistiwa dan gegaran sejengkal lagi smpi ke negara terindah

aku dan kehidupan kelam takdela nk amek pusing.
the world is gonna end anyhow
bile? esok?
bekal tak baper nk cukup pon

perkara di atas takde relevan ngan tajuk skang ne.ok..transform

hik..hik..*kedip mate lelaju

manusia tinggi besar ne mcm penah nmpk detik hati
biarkan je la perasaan
tempat kelap kelip. u can be anyone u want.ppl wont question u

sehingga bertukar no tepon dan interview yg cukup panjang
dunia ne kecik je kan encek??

byk pulak persamaan.ke kebetulan.ke aku yang perasan

member da mula perasan aura pelangi atas kepala
ko ne sesuatu harini
senyum ko penuh makna
dark ages is gone aint it?

saat ini aku berimaginasi aku berlari di tengah padang waktu petang sedang elok dan bunga matahari pink akibat sentuhan menggila aku..bajet hindustan dan juga muvy
imaginasi agak terabur

pe pe pe pe pe pe pon.

kegembiraan semoga kekal di pelusuk jiwa

sekian

2 comments:

Love me.hate me.write me.