24.8.12

warna warni kelabu

untuk bulanan yg gagah dilalui yg menyebabkan hati metal berdarah
dtg bulan yg membawa keberkatan
at least for the familia

taip di lappy hp kecik ini membuatkan jari aku cam gemok
selalu leh je agak hurup tuh katne
dan kala ini jugakla aku di kerumuni nyenyamuk sekian alam
org terpilih je la kan yg kene pon'

utk tahun ini,tema aku yg dalangnye jadi pilihan
pilihan yg tak baper nk byk
kes beli siap.tangkap muat.pki sedap
ha..leh buat tag marketing

warna warni kelabu untuk pemakaian
dari paling cerah..ke paling gelap
jln 8 round baru jumpe yg seswai..itu pon ala2 jula juli bintang 7
ko tatau aku ckp pasal taun bile sila la youtube kan diri


warna warni cuaca kelabu
juga untuk awan.sejak raya ne.mendung hujan lebat dan rerakan yg sewaktu dgnnya
syukur kt tuhan.kt kl panas woah.
sikit ari sekali turun air.banjir terus

warna warni kelabu juga untuk anak si gemok n si juling
dari 5 jadi ke 4.
gegambo bakal di naikmuat ke instagram bile kala sume ngah cecomel mata terbukak
si gemok pulak asik nk mengawan je
terus call doktor paling murah
bukan taknak zuriat lagi.tapi taknak zuriat tuh bakal dizalimi manusia gila urban

warna warni kelabu untuk pemikiran kali ini tiade
tiade yg perlu dikelabukan
jln depan aku sume kaler pastel
ceria dan positip.bunga matahari katenyer...



2 comments:

Love me.hate me.write me.