15.8.12

cabaran 4 bulan

ah..ini keje gile.
ah silap aku jugak ke aku yg open citer

start dpd citer kelas menari.

hembusan asap wangi da mcm nk mati dihembuskan
batuk gadis kembang mengatakan segalanya

gadis gigih ne takder mende lain nk challenge pe.
siap letak dlm kalendar
hahahaha..kegigihan terserlah setelah mkn kenyang nasi ayam

perkataan mcm haram da mula bermain di minda
pembetulan. 
boleh ke aku buat neh...hahahhaha..

gadis gigih dak menyeringai
nk teringat aku kt cik pon lak..ayooooo
lagi2 main duit ne.haahhahaha..4 bln..
aku belanje ko karok la wehhh..puas hati.
hahahahahah

ok...sebab aku nk sama gigih ngan kau
cabaran diterima *angkat kening dan meletakkan kalendar dlm tepon
mang carik pasal aku ne.

hahahha... hah gadis gigih.gadis kembang boleh je kot buat split
oemgeeeeeeeeeeeeee




No comments:

Post a Comment

Love me.hate me.write me.