7.4.12

silap kesilapan tersilap

yah..silap ko la kesilapan
pemende yg ko pikir dalam pale otak ko tuh 


mula dialog silap.... ko dah kenape?? jawab kesilapan
ntah2 tersilap yg mulakan dulu...


kalo aku yg start..kesilapan ah yang kene,,pehal aku lak


bercelaru ah pale.sume pon sedang berjalan mundar mandir


kenape ko mesti salahkan aku tanye silap


ko ne takder kesalahan aper. cume memang ko ditakdirkan untuk menjadi suatu yang nyata
yg semua orang taknak terima


da tuh kenapa ko tak salahkan kesilapan? peh ko ne kan..ader makan penumbuk agung.


asal tersilap yang leh lepas..jangan kater ter...kat depan muke ko tuh yang selamatkan ko


tersilap merenung mata silap...ko penah jumper orang yang tak bertanggungjawab pastu gunakan aku setiap mase atas dasar ter..aku ne?


kesilapan mengungkit persoalan minda yang serabut itu..ko silap..once and for all


tersilap ko cepat dilupekan..aku orang ingat setiap mase.. ko ader rase beban yg aku bawak ne?
mata kesilapan bergenang


sentimental lak ko ne...silap tepuk dahi


da tu...sambil kesilapan lap hingus


tersilap bangun dan masuk dalam kereta.. aku nk makan mekdi..ko nk ikut pe?


kesilapan geleng kepala dan sebut perkataan diet. silap berdekah ngan kuat seraya berkata..ko mkn ke tak makan pon same saiz je der..sntimental same ngan rege mcvalue dinner


jom ah siak


kesilapan pegang perut dan mengeluh...akur dengan hak usus sedunia


silap kesilapan tersilap pulak kali ne





1 comment:

  1. 4 kali aku baca ulang2 hampir biol nanti aku dtg baca balik selepas bercuti

    ReplyDelete

Love me.hate me.write me.