31.3.12

Penulisan rambang

Selama aku stalk fb manusia yg berjuta dalam laman yg tak penah tido.
Terpandang satu page khas untuk wanita yg memilih tuk 2 jln. Satu atas Dan satu bawah.

Yg bezanye stalk aku Kali ni lama sedikit dr Biase..yg penting gambar itu Di kongsi ngan sahabat yg beragama Lain.

Ye kalau aku sensitif mesti aku da print screen and block orang itu. Tp Selaku manusia yg hati terbuka,aku Baca akan sume tulisan menarik orang pompuan untuk menutup batasan penglihatan lelaki.

Akan tetapi tulisan ini agak tipikal melayu. Ye aku melayu. Kenkadang aku berpikir seraya bangsa aku tapi bab agama tidaklah aku melayukan dia.

Aku jujur ketawa membacanya. Cukup tuk membuat aku tidak insaf. Malah mahu menjentik tangan yg menaip mendealah tuh. ya betol ko ne do..

petikan ayat "kalau ko pakai ketat2 Akan mendatangkan ghairah kepada lelaki Dan seterusnya akan membuatkan mereka bertindak utk merogol. Anda pernah dgr orang pompuan yg pakai tudung labuh kene rogol? Tidak kan?" Konfiden habes.

Ne stok tak bace berita pe?

Perogol adalah seorang sociopath.maksudnya saiko. Gile. Die serang org ikut suke..stok janji pompuan. Ko pakai cemane pon die tetap akan serang.

Bile ustaz Kate padan muke wanita yg pakai seksi2 kene rogol sebab die yg menarik perhatian mereka. Aku kesian pompuan ne jd mangsa keadaan.

Kemudian aku alihkan soalan kepada org yg bertudung labuh tp dirogol Oleh pakcik Di rumah. Atuk pon ader. Ne salah sape lak?

Oh plus..bile kene tangkap pakai kopiah bagai.

tulisan berbaur bengis ne dtg dgn harapan penulis yg berpikiran macam tu jgn nk poyo Sgt.

Ko mang Mulia nk kongsi pengetahuan ko Dlm bab agama. Tp pemahaman ko cam cetek.

Tak payah jd ustaz tuk berdakwah. Ye aku setuju tp takyah poyo tuk dapatkan share terbyk Dlm fb.

Ko paham maksud aku?

Oh komen dr kwn yg agama lain..."u must be kidding me".
posted from Bloggeroid

4 comments:

  1. minda aku terbuka berfikir jap, betul juga kata2 ko tu cik bidadari gengster.

    aku setuju dgn part atok2 tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bidadari gangster eh..title terbaru nampak...Hahahahah

      Delete
    2. hahaha ok apa baru nampak urban sikit. kalau nak bidadari ayu ko kena tukar dok kampung sis hahahaha

      bley tak mcm tu

      Delete
    3. Miahah...asal bole je ko ne.Hahahha

      Delete

Love me.hate me.write me.